120204

Igår hade jag ett breakdown. Stressen tog över mitt omdöme. Det började lite lätt med 45 g riesen. Efter
det var sockermonstret igång och jag åt en pizzaslice, två cupcakes och drack ett halvt glas vanlig cola.

Inatt låg jag vaken flera timmar för jag hade så ont i magen och mådde illa. Frågan är ju om det är
magkatarren eller nån sjuk grej med att jag inte är van med vanligt socker längre och därför
reagerar när jag smäller i mig det?

Anywho. Idag har jag ont i huvudet och är trött och seg. Sockerbaksmälla 1.0
Ska snart åka iväg och jobba, och kanske även blir att ta sig till andra friskis i staden då det
jag brukar gå till är stängt när jag jobbat klart. Time will tell!

Ikväll blir det i alla fall Melodifestivalen. UTAN socker.

Kommentarer
Postat av: Smal2011

Jag brukar oxå få som baksmälle-känsla efter fusk med socker. Och börjar man med nåt litet så är det verkligen kört ja. Det är nån väldigt stark kraft i kroppen som vill ha meeeeer socker!!!

Du undrade föresten var jag fick tag i lavkarbobrödet: såg det idag i hälsokostaffären Life för 49:-. Jäkligt dyr limpa, men jäkligt god!

2012-02-05 @ 19:51:12
URL: http://skinny2011.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0