120313

Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen igår, +2 kg!
HUR?!

Fick panik när jag tänkte på invägningen som är om två veckor, och att jag bara står och trampar på samma ställe.
Får sluta upp med det, och bara fokusera på att bli frisk. Kanske inte är så konstigt att kroppen lägger på sig när
man börjar med massa läkemedel? I alla fall, så länge jag blir frisk så får jag ta smällarna senare.

Bra dag motionsmässigt igår, invigde nya träningsskorna och kom iväg på både en powerwalk och en
promenad/joggingtur (med ytterst lite jogg haha). Nu ska jag till skolan och sen blir det laga köttbullar!
Ha det fint hörrni!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Ibland så behöver kroppen vila från allt vad gå ner i vikt betyder och den kan reagera tvärtom..

Bara till att lägga det bakom sig och fortsätta kämpa mot nya tag.. =)

2012-03-13 @ 12:47:36
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Linda

Aww, tack! Ibland kan min mobil få fina bilder. Ska jag vara ärlig så använde jag mest den när vi var utomlands nu ;)Sjukt bekvämt.



Såg att du också har 42 i skor. Visst är det svårt att hitta snygga skor? Gaaalet! Får jag fråga var du bor? :)

2012-03-14 @ 19:50:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo jag kör också på Converse men när det gäller att hitta snygga klackar så är det SVÅRT! Tror jag har 2 par 41:or som passar men då blir jag 193 cm lång...



Jaha okej, jag trodde du kanske bodde i Skåne iomed du inte hade nån snö :)

2012-03-15 @ 13:15:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0