120317

Rev av ett pass dans igår, det var jobbigt som fan men framförallt kul!
En sak jag tänkte på var att när det kom en zumbainspirerad låt (var typ 2-3 st), 
var att jag ÄLSKAR verkligen zumba. Jag älskar höftdanser och det var verkligen
100 gånger roligare än de andra låtarna. Får ta mig iväg till andra Friskis nån söndag
och köra loss på Dans Fuego för det finns inte på det som ligger närmast mig..

Jag köpte även en cykel igår!!
Fick ju jobba heldag igår, och ska även göra det nästa fredag och nån dag under påsken,
så då tänkte jag att jag ska låta de pengarna gå till en cykel =)

Så när lönen kommer in åker de pengarna raka vägen tillbaka in på sparkontot!
Känns så skönt att ha en cykel, så jag kan cykla till jobbet och därmed få både motion
och spara busspengar. två flugor i en smäll hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0