120317

Sitter här och pluggar som en galning, är stressad som fan över att hinna men kanske
ännu mer stressad över att inte ha tränat. Får panik över att jag mest suttit stilla
idag och det känns som det kommer bli massvis med plus på vågen pga. detta. 

Innerst inne vet jag att dagar utan träning inte är farliga alls, men när jag är van
vid att gå promenader åtminstone en timme om dagen och få mycket vardagsmotion
så känns det sämst att inte kunna träna. Det är svårt att övertala sigsjälv att det 
är okej att inte köra 110 % vareviga dag.

Gymmet är stängt så dit kan jag inte pallra mig och tvångsträna ändå, vilket är bra.
Har så jävla ont i huvudet så nu tänker jag gå och skära upp några slices vattenmelon
som inhandlades idag. Såå inte LCHF-style men just nu SKITER JAG I DET.

Fokus på plugg nu, så kan jag fokusera mer på träning när dehär kurserna är över.
BRA, då säger vi så. Ha en fin helg på er hörni!

Kommentarer
Postat av: Linda

aww, tacktacktack! Jag är sååå glad! :D

2012-03-21 @ 19:31:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0