111121

Hola bonitas!
Krigade på gymmet idag, lite över en timme på cykeln, 20 min på vibben och 15 min styrka!
Har även laddat ner ShapeUpClubs app till mobilen, jävlar i min låda vilka kaloribomber jag trycker i mig!
Trodde jag var nyttig när jag plockade ihop en liten kycklingsallad som ett "mellanmål" innan träningen,
så jag skulle orka - 970 kalorier! I ETT MELLANMÅL.

Jag blev även mätt som ett as, så får nog fasiken ta och dra ner på portionsstorlekarna,
jag behöver uppenbarligen inte så mycket som jag tror att jag gör.

Jag ska enligt min "plan" som appen fixade åt mig (sjukt smart och bra app! GRATIS) äta 1573 kalorier
om dagen, och då gå ner ett kilo i veckan. det som blir svårt är ju att äta så pass "lite"
då jag försöker hålla mig lite åt LCHF-hållet, och fett innehåller ju som bekant en hel del kalorier..
det löser sig anywho!

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar och vänta på att min fina kommer hem från jobbet strax efter halv 12!


Kommentarer
Postat av: sugarcoma

tack för tipset! har också laddat hem den och ska använda den varje dag, hur slarvig jag än är ska det dokumenteras. svart på vitt!

2011-11-22 @ 18:03:46
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0