110506

Tog JDs råd och köpte Fitnessmagazine för nån dag sen!
Köpte även lite nötter, nom nom

Jag har sjuk träningsvärk i benen och ryggen sen boxningen i onsdags,
sen att jag bränt arslet av mig i solariet gör väl inte saken bättre
undviker att sitta, dels för att jag ser ut som 81 istället för 18 när jag
saaaakta sakta sätter mig ned med en jämrande min, klamrandes vid vad
som nu finns att klamra sig fast vid när man sätter sig haha,
dels för att DET GÖR SÅ ONT ATT SITTA

nu ska jag iväg till min älskade Angelina (som förövrigt verkar hoppat av bloggen haha)
vi ska ta en liten promenix och sen ska vi ha maraton av serien Skins med lite
amigos! hoppas ni har en fin helg, tjohej!

/Savannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0