111201

Första december! galet

Har inte hunnit träna på hela veckan, katastrof! Hade tänkt åka iväg igårkväll,
men precis när jag började packa om så hittade jag en bok från skolan och kom
på att jag var tvungen att ha läst den till idag.. superb!

Blir ingen träning i helgen heller, inte på gym i vilket fall för vi flyttar nu under de
närmsta dagarna. Kanske blir lite vardagsmotion att springa upp och ner i trappor
med kartonger? Får hoppas på det. 

Maten går INTE okej, har fortfarande ingen större aptit så har bara ätit en gång om dagen
de senaste dagarna, och när jag väl då äter så är det dålig mat, kebabtallrik, pizza osv.

Igår och idag har jag dock ätit nästintill kolhydratfritt så måste försöka hålla mig på spåret!

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

åh, har precis också gått igenom flyttkaoset och det blev lika dålig mat för mig med.. jag försökte hålla mig till kebabsallad ialf för det mesta. :)

2011-12-02 @ 08:00:34
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0