110910

Godmorgon mina fina
kom hem halv 4 inatt, hade sjukt ont i halsen och tänkte sova hela dagen och hoppas
på att det försvann. ja tjoflöjt hörru

Vaknade halv 8 och var heeelt täppt i näsan, hade feber, kallsvettades, 
hade ont i öronen, huvudet dunkade som ett ecstasy-rave i holland typ,
halsen var igensvullen och allt var bara säääämst.

har blivit snäppet bättre nu, men har fortfarande ont i huvet och gör
apont att svälja. 

Med andra ord blev det ingen crossfit imorse, och missar la grande finale av 
nollningen också.. synd, måste jag säga.

Det som känns mest sämst är att min kompis sticker till USA som au pair på måndag,
och hon är borta i 13 månader, och eftersom jag fyller år imorrn skulle vi ha
en kombination av födelsedagsfirande/going-away-party, men som det ser
ut nu verkar det ju knappast bli av :(

nu ska jag fortsätta kolla på tv och hata livet haha, 
peace

Kommentarer
Postat av: Amanda

FUSTRA är ett träningsupplägg :) Fungerar först med 10 min kondition, sedan 3 styrkeövningar i två set. 10 minuter kondition till för att få upp förbränningen och sedan 6 styrkeövningar i fyra set :) Ganska tufft!

2011-09-10 @ 15:37:28
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0