110908

kom hem från skolan och hade endast ätit sisådär 10 nötter sen igår,
magen skrek efter hjälp så jag ställde mig och gjorde mat.
skulle egentligen ta 20 min men tog en och en halv timme
jag upptäckte att en säkring gått och spisen inte fungerade. SPLENDID.

fick i alla fall ordning på kaoset och här har vi resultatet. 
kycklinggryta med bacon, creme fraiche och paprika, kryddat med
svartpeppar och sisådär 2,83 kg curry

när jag lagar mat brukar det bli gott, men aldrig mer än så. det funkar helt enkelt.
MEN IDAG. DAAAAAAMN
kryddningen blev fanimej perfa! mat-tina, gordon ramsey, jamie oliver,
SLÄNG ER I VÄGGEN.

och kom tillbaka imorrn för då är min tid i rampljuset över, sorgligt nog.

Nu: Project Runway
Strax: Grey's 
Senare: Step up


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser jättegott ut! Men akta dig för majsen om du vill vara försiktig med snabba kolhydrater. 1dl majs innehåller 15g kolhydrater och har högre GI än pasta. http://www.sund.nu/docs/pdf/GIlista.pdf



Keep up the good work!

2011-10-01 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0