110826

RIVSTART DAG 5
HEJ. jag har inte haft internet på sisådär ett dygn, känt mig helt avskärmad
från civilisationen.
nej jag är inte 18 och beroende av tekniska saker, nej vadå?
haha

blev en promenix på 80 minuter igår med C, mina ben var döda och
jag var helt dyngsvettig när jag kom in.
(märktes dock förmodligen inte då det SPÖREGNADE när vi gick, heja moder natur)

blev sammanlagt 8,5 km. på 80 minuter. och jag var jätteanfådd, jättesvettig
och mina benhinnor gjorde jätteont.
fett vältränad jag är ändå. känns asbra.
eller?

oh well, it can only get better som amy diamond skulle sagt sjungt. sjungit? sjungt?
ANYWHO.
sov illa och ska iväg till stan om sisådär en timme,
kika runt lite och sen iväg på kräftskiva, därför ingen "träning" idag.
kör en liten promenix/joggingtur imorrn istället.
PEACE

Kommentarer
Postat av: n00bis

Galet bra promenerat! Ska själv ta en så lång runda, vilket år som helst nu ;) Onda benhinnor är inte roligt för någon. You hang in there ^^

2011-08-26 @ 18:40:41
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0