110824

RIVSTART DAG 3
'MORNING SUNSHINES!
uppe med tuppen!!
eller?
haha det sjuka är att det känns som jag gått upp "tidigt".
Sitter och sjunger med i lady g's låtar, något peppande kanskeee?
är trots huvudvärken väldigt glad och pigg idag, vet ej varfoooorr

Nej hörni. Nu ska jag ge mig iväg till banken och få tillbaka mina skattepengar.
2700 untz untz
kan faktiskt inte komma mer lägligt då jag börjar högskolan på måndag
och behöver lite (läs: mycket) cash till buss, mat, böcker osvosv
sen att det är partaj typ varje dag i två veckor är ju bara en liten parantes..

DOCK så är det ju rivstart så kommer bli ganska lugnt.

Fyller år om två veckor också! Sjukt vad fort tiden går!

Nej nu blev det en hel massa strunt, ger mig iväg istället!
PEACE

frukost - äggplättar med räkost och rökt kalkon!
mumma!

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

jag har också fått skattepengar (fröööjd!!)

det var en vecka sen eller nått iofs..

dom är slut också :O damn!



men de var kul när dom kom :D haha!

2011-08-24 @ 19:55:34
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0