110823

RIVSTART DAG 2
Holaa amigos!

Ställde klockan på 10.00, gick upp och käkade lite frukost och sen gav jag
mig iväg på en promenix. Tänkte gå runt orten vilket tar sisådär två timmar,
yeah you heard me, TVÅ timmar. jag bor i hålan gud glömde.

blev dock yr och trött efter ungefär 40 minuter, (vätskebrist? gassande solen? nikotinsug?)
så rörde mig hemåt och kom in på 53 minuter.

nu ska jag ta en snabb dusch och sen traska iväg och handla lite.
skosnören, majonnäs och passerade tomater närmare bestämt.
lite wild and crazy soppa sådär

nej, upp upp och iväg. peace!

Kommentarer
Postat av: Jannica

53 minuter är skit bra :):)

2011-08-23 @ 13:33:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0