110429

Åh herrejävlar jag går som en gorilla, orkar fan inte lyfta armarna en millimeter.
Zumban var sjukt jobbig, det var knappt kul för det var så jobbigt.
Kollade på klockan efter sisådär varje låt och svetten rann och allt haha
Känslan efter träningen är dock värt det jobbiga under träningen.

Träningsvärken kommer om möjligt vara ännu värre imorrn, fint det.
Ska flyga runt mellan orterna och städerna i närheten under morgondagen,
det blir förfest med klassen och sen drar vi in till stan på fest med lite folk!
Har inte firat valborg på 3 år, känns som man är 15 igen haha

Ha en fin valborg!

/Savannah

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det håller jag med om, underligt att bara kläderna kan göra underverk :)



Oh! Det där skulle jag vilja läsa. Får leta upp det :)

2011-04-30 @ 19:43:47
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: Weightloss-Warrior

Zumba är så sjukt svårt! Dock kul om man gillar att dansa, men jag har inte sån bra koordination så.. Annars är afrodans roligt, tyngre och lättare rörelser tycker jag.

2011-05-01 @ 22:36:51
URL: http://weightloss-warrior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0