110427

Lunch: Några bitar äcklig kalvgryta (senigt som fasiken) med sky och lite sallad
Mellanmål: 1/4 Wasa Sandwich
Innan träning: Pasta- och tonfisksallad
Efter träning: Pasta- och tonfisksallad

Idag åt jag alldeles för lite märkte jag på boxningen, var svimfärdig flera gånger.
Gick i alla fall inte av utan körde hårt för jag tänkte att det var lika bra när jag ändå tränade.
Fick ett sms från träningskompisen en halvtimme innan:
"Kan vi inte strunta i träningen och käka godis istället?"
Men jag drog med henne och vi köttade hårt!

/Savannah

Kommentarer
Postat av: rebecca

får man fråga varför du inte äter frukost? :)

2011-04-30 @ 09:50:50
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0