110427

Jag tog en hemsk bild på mig själv igår med camen,
underifrån lite fint sådär.

Så fult att jag har den sparad på datorn egentligen, men den sporrar mig.
Den, och Mr M. Nej, just nu är inte "god hälsa" något som peppar mig,
just nu är jag töntig och vill att han ska tycka jag är vacker.
Men peppning som peppning, right?

At the moment är Angelina ute med sin kärlek och har det kul. Det vore inte helt fel
att själv vara ha det så någon gång. Därför blickar vi framåt mot en bekväm sommar!
/Savannah


Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

snygga grejer! :)

nagellacket har jag, skorna fast låga :D hihi!



tack :D

2011-04-29 @ 12:06:01
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0