110425

Största målet är att känna mig bekväm i mig själv.
Det är det slutgiltiga, men jag behöver ändå små konkreta mål som hjälper mig.

Jag vill kunna köpa jeans på gina.
Jag vill kunna ha linnen som är lågt skurna i armarna och ha axelbandslös topp under.
Jag vill kunna ha jeans och inte få en valk över linningen.
Jag vill kunna ha klänningar utan att man ser konturerna av höft- och magvalkarna.

Nu är det lite mer än 3 veckor till balen.
Det är KRIG fram tills dess.
Ska börja planera mer, framförallt skolan och kosten.
Och, jag ska inte röka innan dess heller. Det är ett slags straff för denhär veckan.
Imorrn börjar skolan igen, nu kör vi!

/Savannah

london, en härlig sensommarkväll med Angelina och M, med brun härlig
hudfärg och solblekt hår. Cider, cigg och sol.


Kommentarer
Postat av: Weightloss-Warrior

Jag tänker flera gånger hur jag EGENTLIGEN vill klä mig. Är för fet för dom kläderna så jag känner mig inte ens som mig själv nu i de kläderna som jag använder nu. Det är.. fucked.



Forsätt kämpa! Och vilket fint namn - Savannah! Guud vad fint!

2011-04-29 @ 22:33:27
URL: http://weightloss-warrior.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0