120115

Hola bonitas!
Har haft sån finfin helg, både i umgängesväg, men framförallt i matväg!

Igår var jag på IKEA med en mycket fin vän som jag träffar alldeles för sällan
då vi bor i olika städer, vi fikade också där och även fast jag var bra jävla avis
på hennes moccaruta så var jag faktiskt nöjd med mitt äpple.

Senare lunchade jag och min fina med min mor och hennes respektive,
det blev ungsbakad lax med citron- och skagensås, kokt potatis, ärtor och knäckemacka.

Ännu senare åkte jag och min fina ut i bushen till hans syster, det gick ytterst finemang
tills sista svängen in på deras gård ute i ingenstans, där det var isgata och vi var cm från
att åka ner i diket. Vi gjorde det inte som tur var, och efter matlagning med hans syster
så blev det kycklingsallad med pesto, bacon, pasta, rödlök, majs, paprika,
ärtor, gräddfil
och creme fraiche! Min absoluta favoriträtt, så SJUKT GOD.

Ikväll blir det kycklingfile med sambal oelek-sås, WOHO

Har (som ni märker) inte varit så hårt mot kolhydrater under helgen,
dock har jag hållt nere mina portioner och valt mindre kolhydrater än vanligt.
Jag är nöjd i alla fall.

Ska iväg och jobba nu, sen förhoppningsvis hinna ett träningspass och sen blir det bio
med min fina! TJOHEJ PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0