111123

Kom precis hem från bror, skulle gå ut med deras hund och detförsta han gör är
att kräkas på min sko!! (hunden alltså, haha)
inte ok!

igår fick jag migränanfall under förmiddagen så låg däckad och kom inte ut på min
planerade promenad, inte heller orkade jag ställa mig och göra lasagne, vilket passade
lägligt då M var sugen på kinamat så jag följde med henne när hon hämtade det.
fick lite frisk luft på köpet, skönt!

Runt 8 var huvudvärken som bortblåst och när jag lade in maten i shapeup-appen
så fick jag en smärre chock. Tog mig i kragen och drog ner till gymmet där jag
cyklade i 80 min och vibbade i 20! eat your heart out, bilringarna!

ska packa väska nu och åka till min fina! tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0