120313

Det blir aldrig som man tänkt sig!
Jag hade tänkt ge mig ut på en promenix när det var så underbart väder och suga i mig lite D-vitamin,
men det gick åt skogen. Gjorde pannbiff med gräddsås och lade märke till att köttfärsen hade små bruna
fläckar på några ställen. Min fina googlade och sa att det inte borde vara någon fara. Nåväl tänkte jag,
och fortsatte stöka i köket. 

Tji fick jag, nån timme senare var jag parkerad på toaletten! Både jag och han blev dåliga i magen av maten.
INTE OK! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, kanske vågar slå till på lite vattenmelon?


bild

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Men fytt i f_n för mat förgiftning, hoppas ni repat er ordentligt...

2012-03-14 @ 09:36:08
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Suzan

Har ätit mängder av vattenmelon de senaste kvällarna, sååå gott!

2012-03-17 @ 15:06:43
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0