120307

Jag har ett litet dilemma. Tillskotten och detoxkuren kommer kosta ca 2700 för mig, det räcker i tre månader. 
Därefter kommer det kanske kosta 600 i månaden (detoxkuren är bara i sex veckor)

Dethär gör att min studiebidragsplånbok gråter (varför tog jag inte studielån också!?)
men det kommer ändå gå ihop (nätt och jämnt dock haha)

Problemet: Jag skulle behöva beställa allt på samma gång så jag slipper köpa nytt
varannan vecka och betala massor i frakt. Nu är det som så att jag och min fina ska 
börja ett löpningsprogram nu på måndag för att få upp konditionen så vi kan springa
som träning i sommar. Mina nuvarande ute-tränings-skor köpte jag för typ 499 för fyra
år sen, så de är inte mycket att hänga i julgranen. Har nu spanat in ett par riktiga löparskor
som kostat 1199 men nu är nedsatta till 599 i och med en kampanj med friskis, så jag
borde slå till. Men jag har inte råd med att köpa medicinen OCH skorna!

Får fundera lite på detdär helt enkelt.
Lasagnen blev fin men idag är ingen bra dag så fick inte i mig så mycket,
mådde bara illa.. Nej, om några månader är dethär borta! Får blicka framåt!


bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0