120314

Idag är en helt okej dag! Dålig ur vanligt perspektiv då magskrället hindrade mig från att gå till skolan,
men bra då både jag och sambon mår bättre än igår!

Har haft lite ärenden som var tvungna att göras idag så blev en rejäl dos vardagsmotion idag,
nästan 9 km blev det. Först var det skönt att komma ut och få lite frisk luft men sen blev det bara
drygt när det gjorde ont i magen haha.

Och jag fick nyss ett samtal från jobbet, JAG SKA JOBBA MIN FÖRSTA DAG SOM FÖRSKOLELÄRARVIKARIE
IMORGON!!!!!!!!!! 7-16 också, herregud vad nervös jag blev.

Nu ska jag plugga sen röra mig mot skolan (ja, måste dit igen.. suck) sen åka till jobbet. hej med er!

Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Grattis till jobbet! =)



Hoppas magen mår bättre idag.

2012-03-15 @ 08:44:18
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: Suzan

härligt!

2012-03-16 @ 22:00:21
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0