120110

Vaknade 5 imorse, kunde inte somna om efter det så kl. 6 gick jag upp och åt frukost.
Gick med min fina till bussen kl. 7, och därefter direkt till gymmet. 6-månaderskort, check!

Jag var så rädd och nervös för ett nytt gym, och framförallt för att det inte var ett tjejgym.
Allt var så stort och det var sån labyrint haha. Höll mig vid "uppvärmningsredskapen"
som var viktmaskiner, crosstrainer, löpband, olika cyklar osv.
Uppvärmning?? Detdär räckte gott och väl som hård träning för mig, jag svettades som en gris.
Nåväl, hård träning var det inte, men inte var det uppvärmning i alla fall.

Fick bli 20 min PW på löpband och 10 min cykling, sen sa mina fötter ifrån.
Lite synd, men man måste ju börja nånstans, eller hur?

Dagen kommer fortsättningsvis bestå av tupplur, dusch, matlagning och PLUGG.
Har tenta på torsdag, WEHO


3 små steg mot ett sundare liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0