120127

Vaknade med världens huvudvärk så blev inget gym idag. Har precis kört igång en maskin med tvätt
och maten står i ugnen, så nu ska jag luta mig tillbaka och kolla vad ni andra kämpare därute skrivit
sen igårkväll (ja jag kollar bloglovin två gånger om dagen, det är ett beroende haha), sen ska jag
iväg på lite shopping med några vänner. Ikväll blir det mammas tacos! Tacos som tacos tänker ni,
men av nån anledning blir min tacos aldrig lika god som andras, speciellt inte mamis?

Anywho, slänger upp en bild på dagens frukost. I know, det är skittråkigt att bara få bilder på min
tråkiga mat, men det är så svårt att få bilder på nåt annat när jag dels har anonym blogg och dels
inte har någon bra kamera på min mobil, och digitalkameran orkar man ju inte släpa med sig
överallt. Håll ut, inom några månader ska en ny mobil vara min!


rågmacka med skinka och ost, tre kokta äggulor och ett halv glas multivitamindryck
med lite av paulúns blåbärs- och acaijuice. Den smakade alldeles för starkt
och koncentrerat för mig, så fick bli att blanda hihi

Kommentarer
Postat av: Suzan

Bara gulorna? Why? brukar vara tvärtom om man sorterar äggen...

2012-01-27 @ 23:07:34
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0