120125

Idag kom de efterlängtade studiebidragspengarna! Välbehövt! Har även gått loss på lite
final sales här och var, gick på 300 vilket var mycket i sig, men 240 av de gick faktiskt
till 8 par trosor, vilket alltid är trevligt att ha nya utav!

Förutom det köpte jag ett läppstift, en stor gosig halsduk och ett par solglajjor för 58 kr!
Inte helt fel måste jag säga.

Iväg mot jobbet om en timme, sen blir det middag med la familiaefterlängtat!


dagens frukost! rågbröd med ost, skinka, gurka, två kokta ägg och multivitamindryck!
(drycken är inte alls nyttig med tanke på att den håller igång sötsuget, men jag
hatar att äta macka med vatten så jag intalar migsjälv att 2 dl ~4 g kolhydrater/100g-dryck
några gånger i veckan inte är så jätteilla)

Kommentarer
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

sv: Åh tack så jätte mycket, vad glad jag blir :)

2012-01-27 @ 12:56:18
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0