120120

Oh vad tungt det var att komma upp imorse och ta sig iväg till gymmet.
Men det blev av i alla fall, en timmes träning blev det.

Redan fredag och har bara tränat en dag denhär veckan..
I know, man får inte skylla på annat än sig själv,
men nu skyller jag på att jag varit så utmattad av magsjukan och tentainlämningen
(som förövrigt gick åt pipsvängen, kändes inte alls bra när jag lämnade in den igår
trots att jag satt i skolan och gjorde klart det sista i SJU JÄVLA TIMMAR)

Ska i alla fall dra med mig min fina till gymmet på söndag, han har fortfarande inte köpt
något gymkort och äter fortfarande dåligt! (Han äter ju maten jag gör som jag försöker
göra nyttig, men han äter massa godis, läsk, chips, kebabtallrikar, pizza osv)

Ha en fin helg!


korvstroganoff med lite bulgur och majs, standard nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Suzan

härligt med träning som blir av!

2012-01-20 @ 18:00:23
URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: Suzan

ahaaa... trodde det var en vanlig mineralvattenflaska =)

2012-01-23 @ 14:46:59
URL: http://www.ettdussinpannor

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0