120202

Jag är en sån person som gör som så att när jag gått ner några kilo i vikt så blir jag en slacker,
tänker att jag varit duktig och börjar "unna mig" allt oftare. Detta leder i sin tur till att jag
tränar mindre och mindre, och äter successivt mer och mer. Vips - så är jag tillbaka på ruta ett!

För att jag ska försöka få in dethär nya hälsotänket och inte bli slacker bara för jag gått ner
några kilon, så har jag tänkt att ha en liten utmaning för migsjälv i februari. 

- Cola Zero en gång i veckan, annars bara vatten eller mjölk
- Inga som helst sötsaker i form av godis, chips, glass, bakverk osv (frukt är okej)
- 3 träningspass á 40 minuter i veckan (12 pass och 480 minuter totalt)
- Inga cigg

Jag vet att jag siktar lågt, men det är sjuuukt mycket plugg kommande två månader så jag vill
inte sätta för höga mål om att träna - skolan och jobbet kommer faktiskt först (och eftersom
jag jobbar med att städa en förskola så får jag ju lite vardagsmotion även där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0