110917

KAN JAG BARA BLI FRISK.
sov för länge så hinner inte hämta ut astmamedicin heller, fml haha
nej nu ska vi inte va så heller!

+ jag är åtminstone på bättringsvägen
+ jag har cola i kylen
+ jag har oth säsong 3 på datan (har betat av säsong två under senaste dagarna)
+ jag har en pojkvän som av nån anledning gillar mig för den jag är
+ jag har lyckats undvika att bita på naglarna så börjar få långa!

- missade att boka biljetter till judgement day-kryssningen
- jag har cola i kylen (ja det blir ett plus på vågen imorrn, men just nu känner jag
att det är chill. det tar bara längre tid att få bort allt jag måste få bort,
men låter det ta den extra tiden för DAMN vad cola känns som guds gåva till folket
ibland, speciellt när man är sjuk)
- jag måste plugga. TJOHO

så ligger det till. justja!
+ grannen spelar asbra partymusik så då känns inte allt lika opepp haha

Kommentarer
Postat av: Ina

Gillar plussen! :D Vilken cola är det? Den vanliga, light eller zeron? Jag har vart fast i Zero ett bra tag.. men från ingenstans-helt plötsligt- smakade den helt vidrigt!! Jättekonstigt! :S



2011-09-18 @ 13:13:24
URL: http://inas.se
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: LG Optimus 2X :D

2011-09-19 @ 20:00:12
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0