110913

RIVSTART DAG 23
går inte bra för mig, inne på 4e sjukdagen, och blir bara sämre.
och när jag är sjuk hatar jag livet och dricker läsk och äter dåligt haha.
väldigt dåligt gjort av mig, men så är det i alla fall.

det som suger mest är att JAG VILL VERKLIGEN TRÄNA.
det är liksom inte "pallrar-mig-iväg-och-tränar-för-att-jag-måste" utan jag längtar
verkligen efter känslan när man har jättehög puls, andas jättesnabbt
och svetten verkligen RINNER

det är också den känslan som gör att jag tycker det är ovärt att äta onyttigt
och myyycket lättare väljer bort skitsaker. 

nej hörni jag ska ta mig ner till affären senare och köpa "bra" godis i form av apelsin,
mandarin, vindruvor osv. får göra smarta dåliga val haha.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0