110901

RIVSTART DAG 11
Holaaa, 10 dagar har redan gått, sinnes.
och om 10 dagar fyller jag år! 

Ställde klockan på 6.00, 6.30 hade jag träningskläderna på och var ute och gick.
hade hellre sovit då jag kom i säng sent igår, 
men eftersom jag inte hann träna så var jag tvungen att gå upp nu för har spex
och puben på agendan ikväll så hinner inte idag heller.

Redan under första 3min-intervallen kände jag hur trött jag var i kroppen,
allt kändes jättetungt och magen kurrade. krigade klart hela den men när jag sen
var så utmattad att jag nästan fick stanna så gav jag upp och powerwalkade resten.
där ute var jag så besviken på mig själv osvosvosv,
men i efterhand har jag insett att det helt enkelt inte går att hålla detdär schemat
från VIKTigdagbok under dehär två veckorna när det är nollning nästan varje dag,
och skolan ligger dessutom inte i min stad så går det åt mer tid till transport och så.

Jag får helt enkelt nöja mig med dessa promenader under såna här stressiga dagar
och försöka jogga de när jag inte har några lektioner. det är bättre än inget.

nu ska jag duscha, käka nånting och sen ge mig iväg mot skolan! 
ha en fin dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Katta

Ohh visst då!!!! :) Det ska jag absolut göra!!!! :D KRAM!

2011-09-01 @ 11:17:26
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0