111124

Av någon anledning har jag tappat aptiten sen jag började med kaloriappen.
Igår när jag på kvällen kollade på appen hade jag bara ätit knappt 700,
vilket innefattade 3 fiskpinnar, lite potatismos, två stora bitar rökt skinka, lite potatissallad
och med lite menar jag kanske ½-1 dl.. blev vrålhungrig och yr runt midnatt
så åt en smörgås med leverpastej, så kom upp i nästan 1000 i alla fall..

kanske mitt undermedvetna som insett hur mycket kalorier det är i så lite mat så
det gör så jag omedvetet inte vill äta för jag inte vill förbruka mina kalorier för tidigt?

får fundera på detdär hörni! idag är jag i alla fall uppe i 1100 idag :)

Kommentarer
Postat av: Emma - mitt fatass

Jo jag har börjat o blivit rädd o äta vissa grejer för man vet hru mkt kalorier det är i det.

2011-11-24 @ 21:38:24
URL: http://mittfatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0