111110

Hola locos!
Åkte till pojken imorse, bor praktiskt taget här nu,
hade med mig tyngsta väskan med smink, kläder, skolböcker, träningsskor,
vattenflaska och... ja justja. VARTFAN ÄR TRÄNINGSKLÄDERNA?

jodå, de ligger hemma på mitt rum och är ledsna för att jag glömde dem!
Så kan det gå. Min pojke försökte lösa det genom att jag skulle låna tshirt av honom,
eftersom jag bara skulle cykla (man sitter och lutar sig mot ett ryggstöd när man cyklar
på de cyklarna så överkroppen är praktiskt taget helt stilla) men han hade inga byxor
jag kunde låna. kanske dags att skaffa sig ett par nya så jag kan ha ett träningsställ
hemma och ett här hos honom?


Kommentarer
Postat av: Katta

Alldeles korrekt!!!! :D du kan du!! Kram

2011-11-11 @ 15:24:22
URL: http://Kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0