110512

Vad hände med vädret?
Strålande sol i snart två veckor, sen regn? Jag vaknade halv 4 inatt av att det dånregnade
utanför, och det har varit så bra väder så länge så jag förstod verkligen inte att det regnade!

Sen åskade det ju utav helvete också, hittade hunden skakandes på toaletten,
han hade gömt sig längst in det lilla livet :(
stackarn

har inte sovit så bra idag, vaknat 20948390 gånger av att hunden skällt,
lillebror skrikit och gråtit och som pricken över i:t var jag onådigt kissnödig.
försov mig också, missade ett prov, vilket inte var bra då jag måste göra det imorrn istället,
och imorrn hade jag tänkt göra ett naturprov.
jajajaj får bli fler prov nästa vecka istället.

nu bleker jag tänderna, något drygt. 2 h om dagen i 20 dagar, WEE HOOO


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: jag läser till lärare i svenska som andraspråk, så att jag kan lära invandrare bättre svenska. eller vadå? vad menar du?:P

2011-05-12 @ 20:33:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: haha jaha nej =) jag är svensk. och jag är kung på svenska språket ;D hahaah!

2011-05-12 @ 21:44:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0