KAOS

Jag orkar inte den här dagen. Skolan var bara allmänt seg och jag får damp
på alla lärare som klagar. Slutade med att jag missa både tåget och bussen
så jag skrek och grina på stan. Alla trodde jag var helt jävla cpstörd.

När jag kom hem var det bara att börja plugga. Tog ju ett bra tag att bli klar
med jävla snoppsamhäll-landanalysen. Men nu är jag klar och det bara att
hugga tag i tyskaböckerna. Prov imorgon! Sen ska jag till körskolan och greja
med syntest och sånt shit.

När jag kommer hem är det bara att hoppa i partykläderna och glida hem till
min fina vän för fix. Sen blir det fääääästh!

Det här är en viktblogg och jag snackar om mitt glamourösa vardagsliv.
Nej, det går faktiskt bra nu. Förutom att jag missbrukar mörkchoklad. Annars
går kosten fan riktigt jävla bra. Viljan är på topp faktiskt. Satsar på skolan nu
när jag är sjuk och inte kan träna. Ligger ändå så jävla långt efter i allt.
Mitt nya magiska skrivbord jag fick av mamma är ju såklart anledningen till
varför jag ens tar tag i plugget.

När jag blir frisk ska pappa köpa ett gymkort till mig på en jävla gång. Sen
kommer jag bli träningsnarkoman de kommande två månaderna. Awesome!

/Angelina





Världens finaste sommarkväll vid tågstationen. Världens mysigaste pussar och missbruk av Level.
Helt sjukt hur mycket man kan känna för någon man inte känner. Svinet är bortglömt tack vare dig.


/A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0