110321

HEJ SA JAG
krigade boxning igår trots endast 4 timmars sömn.
1 ½ timme stod på agendan och sista halvtimmen hade jag verkligen ingen kraft i slagen allsss
märkte hur svaga benmusklerna blivit också,
två veckors sjukdom är ju inte det bästa direkt.
sinnes hur snabbt man tappar kondis och styrka egentligen

har i alla fall träningsvärk i låren och magen, känns fint

hade redovisning på psykologin idag, visste inte om det och datorerna funkade inte
satte mig i en av diskussionsgrupperna och låtsades som att jag hade haft mitt redan haha
funkar det med!

fick en monsteruppgift i form utav projektarbete som vi ska jobba med till slutet av terminen också
wiho me like
eller?

/Savannah

Kommentarer
Postat av: 32 Kilo Ska bort

Boxning är verkligen skitkul, eller hur? Det är synd att det bara finns 75 minuters pass där jag bor, hade gärna gått på 90 minuter!

2011-03-21 @ 22:49:44
URL: http://trettiotvakg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0