110319

Jaha. Lördag och jag har inte fått mycket gjort idag! Satt dock och rökte på Pelles
altan i morse i kanske 2 timmar. Fick smsa av far min att de bokat resa till Alanya
10 augusti. Dog lite inombords! Kan inte vänta.

Inatt/imorse somnade jag ifrån mina mackor. När vi kom hem från galenskaperna
gjorde vi varma mackor med världens godaste saker på. Hungrig som ett svin väntade
jag på att de skulle bli klara. Vi lägger oss i sängen, tre himmelska mackor var, satte på
film, OCH JAG SOMNAR MED TALLRIKEN I KNÄT! Vaknade ca två timmar efter och fick
panik för de var borta. Pelle min fina vän hade lagt de i kylskåpet. Fick njuta av de senare.

Nu kommer vi till det här med kosten igen. Ska man äta sent på natten? Svar: nej.
Fast jag kommer typ få en kick nu när resan är bokad. Vem vill se ut som en fet, kritvit
finne på stranden bland alla sexy bitches?

/Angelina


Turkiet, middag innan man ska ut och parta. Ahaaa..


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0