111211

I fredags åt jag bara en macka innan skolan för jag mådde illa (surprise surprise) sen blev
jag hungrig i skolan och åt då en clementin. Dåligt planerat då jag nån timme senare satt
träningscykeln på gymmet och magen kurrade enormt. Så jag körde 30 min på cykeln
och sen drog jag hem och åt helt enkelt. Ville helst inte köra styrketräning när jag var vrålhungrig hehu

Gårdagens planering var bättre, det tog emot men jag fick i mig två mackor med skagenost
och tonfisk
, my oh my vad gott det var men jag blev snuskigt mätt! Två timmar senare var
jag på gymmet, då blev det 40 min cykel, 30 min styrka, och 20 min vibb! Sen gick jag på stan
med min fina så då blev det lite vardagsmotion också.


tonfisk är bra jäkla underskattat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det! Kalorisnålt och protein. Jag brukar blanda 3 burkar i lite majonnäs och bara äta det med grönsaker. Blir så mongomätt på det. :)



Bra träning du fick in där! :)

2011-12-11 @ 13:00:33
Postat av: sugarcoma

Kommentaren var från mig btw.. ;)

2011-12-11 @ 13:00:56
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0