111208

Hej hörni. Förvånad över att ni fortfarande kikar in här, med tanke på inläggstorkan.

Var hos läkaren idag, han sa att blodet i urinen berodde på stress,
också därför jag har så ont i huvudet jämt.

Han sa också att illamåendet hade blivit en ond cirkel,
jag mådde illa nån gång efter jag ätit, vilket ledde till att jag tappade
aptiten och därför bara äter 1-2 ggr om dagen, vilket leder till att när
jag väl äter så reagerar kroppen så starkt att jag blir illamående igen.

Han sa att jag hade syre i urinen (ursäkta all info) och att
det beror på att kroppen inte får tillräckligt med näring och
har ställt in sig på svält. SVÄLT?!
Hade aldrig nånsin kunnat tänka mig att jag av alla människor
skulle äta för lite?

Han sa att många av mina problem berodde på att jag äter för lite,
och han gav mig rådet att äta mycket oftare och mycket mindre
portioner, så skulle illamåendet ge med sig. logiskt, men mycket
enklare att ta in när en läkare säger det.

SÅ, mindre och oftare it is!
Tränat två gånger denhär veckan också, och fyllde på gymkortet igår hihi.
Så nu ska jag bara ordna upp kosten så får jag nog en hälsosam viktnedgång
på köpet.

Får så få kommentarer, kan ingen peppa mig och säga att det kommer bli bra tillslut? Haha

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Oj! Vad mycket du fick svar på, vad skönt! Jag mår bäst när jag äter frukost, mellis, lunch, mellis och middag. Missar jag ett mål är blodsockret åt skogen och får ofta migrän etc.



Du får försöka tvinga i dig mat. Jag åt inte ens frukost förut men nu så klarar jag mig inte utan! :) Du kan börja lite, lite fil och ett ägg. Ägget mättar ganska bra och du äter inte så mycket. Gör små förändringar. Ett mellanmål kan vara en klementing och några nötter, inte så mycket men bara så du får in vanan.



Nu kommer det här gå bra! Måste var peppande också att höra från läkare vad som är fel och vad du kan göra för att må bättre! heja nuuuuuuu! På med lite guetta så är du halvvägs till gymmet ;)

2011-12-09 @ 07:42:15
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0