110824

HELLO
krigat två promenader idag faktiskt,
båda på en halvtimme var.

sprang lite på kvällsturen också, följer ett program från
VIKTigdagbok!

testade gränserna lite också och sprang till en hel låt,
3:40! Väldigt lite kan man tycka, men för mig är det ett stort steg framåt

JUSTJA.
är det nån av ni fina läsare som vet hur man ändrar färgen på länkar
i inläggen? Blir vitt såfort jag länkar nånting.. haha
tjohej!

ps. fan vad dåliga parlamentet-programmen är nuförtiden
så uppenbart att skämten är uppgjorda så inte ens kul längre.
ville nån anteckna?

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

att springa en låt är kanon! det kan knappt jag! haha :D men måste träna upp mig jag med!



håller med om parlamentet :O varför inte som förr! saknar riktiga programledaren också!!



sv: haha men vadå, filmerna är bra. KOLLA! :D

jag spenderade dom på nya grejer till lägenheten, inte barnfilmer ;) fick typ 2800 kr :D

2011-08-25 @ 09:51:52
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0