110418

Träningsvärken i armarna är sinnessjuk, men det gillar vi.
Ska packa väskan och duscha snart för 14.00 tar jag bussen till stan med Angelina
där jag möter upp R och ska följa med på jakten efter en drop-in salong
som tar hål i öronen haha.
Hon har fått nåt infall och ska ta 4 stycken nya!
Av den anledningen ska vi skynda oss utav helvete då vi måste vara vid bussen 15.30

Nu kanske ni undrar vadfan ska kvinnan med för jävla buss egentligen?
JO mina kära vänner, idag drar jag på STUDENTKRYSSNING!

Får försöka vara stark vid buffén och tax freen och hålla mig borta från den mörka sidan haha

/Savannah


Nu kör vi, WOOP WOOP!

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

ha så roligt, gör inte något jag gjorde ;) HAHA!

2011-04-18 @ 19:21:49
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Katta

tack fina du för ditt underbara stöd! <3

2011-04-18 @ 19:46:47
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0