110415

Tog bilen till zumban, bara för att upptäcka att den var inställd.
Grattis Savannah! Tack! Hur känns det? Finfint yao

Den var som tur var ersatt med "Dance & Moves", något som lät väldigt
lätt-tränat i mina öron, men jag tänkte att det var bättre än ingen träning alls.

OH så fel jag hade, OOH
Det var lika jobbigt som zumban, om inte värre. Efter 10 minuter var jag körd,
svetten rann verkligen i ansiktet och jag andades som om jag sprungit milen på 35 min.
Glömde handduken i bilen så torkade allt på linnet,
det var inte nådigt blött efter kan jag säga haha

Passet bestod av mycket aerobics, zumba och streetdance,
och tränaren körde även lite styrka, med övningar som jag inte var van vid.
det var kul med nya övningar så man tränar musklerna på ett annat sätt,
men samtidigt sjukt jobbigt då man inte vet hur mycket man klarar.

i slutändan ett sjukt roligt pass och om det varit i 1 ½ timme som zumban,
(dethär var bara 1 timmes dans med en kvarts stretching) så hade det nog varit lika jobbigt.
väldigt glad att jag gick i alla fall.

/Savannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0