110412

Hola locos!
träningen går finfint, krigade simning idag och det kändes bra efter,
även om det var sinnessjukt tråkigt då jag simmade själv.
Det var bara jag och en tjej till i hela simhallen, helt tyst där vi simmade fram
för oss själva. så fult haha

har fått lite ändrade matvanor också, är inte alls lika hungrig längre.
Angelina tror att det har med en viss liten pojke att göra och kanske är det så?

Äter i alla fall inte lika mycket längre och när jag väl äter får jag ont i magen.
det första är väl positivt men det andra är jag inte lika säker på.
Oh well, det ordnar sig väl!

Riktigt taggad på boxning imorrn, taggad överhuvudtaget på att träna och känna
att man får bättre hälsa. Och det mina vänner, har definitivt med denhär pojken att göra.

NU ska jag sova!

/Savannah


en sen afton på peace and love i sommar, med björnbärsdrycken och ciggen i högsta hugg
livet på en pinne, nu kör vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0