110401

angående dethär med joggning.
tidigare har jag alltid våndats över att jogga och bara gjort det när jag verkligen haft
panik över mig själv och min kropp. sen när jag väl varit ute har jag upptäckt
hur dålig kondition jag egentligen har och inte gett mig ut fören jag fått panik ännu en gång.

skillnaden mot tidigare försök mot ett bättre liv är att jag nu inte har vånda över
att ge mig ut igen. jag ser fram emot att känna att jag bli bättre och bättre.

en grej jag alltid velat göra är att gå ut och springa för att det är skönt,
inte för att jag måste träna.

jag vill i sommar ha kondition nog att kunna dra ut och springa för att det är skönt.
punkt.

det kommer krävas ett antal lika jobbiga (och ännu jobbigare för den delen) och tråkiga och
dryga träningspass tills jag är där, men dit ska jag.

/Savannah


nu blev det jävligt tjejigt och töntigt med hotpantsshorts men jag vill kunna springa i
det någon senkväll i sommar. fytusan vad skönt

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag tycker det där var snyggt att ha på sig.

och jag håller med, vill också ha en sån sommar, vore så jäkla mysigt :D

2011-04-05 @ 07:18:02
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Martinnatalia

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-26 @ 08:00:12
URL: http://martinnatalia.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0